DiplomaliEvHanimi Nuriiiiii bn kucuk yerden geldim ama bana bile ruhsz kucukkk pahali kista geldi hayat 8den sonra duruyo. İnsanlari paraci yabani (benim gozlemim) 1yillik
Nuriiiiii Valla canm biz bu yaz geldik yoğurtludaydık çok uzak diye buraya taşındık, asker eşleri var arkadaşım sagolsunlar dedikodu felan sevmediğim içim dışardan halkla pek görüşmüyrm açıkçası, söylediklerine katılıyorum yabancılık konusunda
Nuriiiiii DiplomaliEvHanimi canm bi düşüğüm oldu, ben hem çalışıp hem okuyordum , çocuk düşünmüyordum aslında nasip olunca her şeyim kaldı
DiplomaliEvHanimi Nuriiiiii genode herkesde 1kez oluyo Bnde gida teknikerligi bitirdim sonra evlendim buraya geldim esim 2yil kemh komndodaydi asayise gecti merkeze1.5yildir da merkezde
Nuriiiiii Valla canm ben tam bilmiyorum memleketten yemi geldim sayılır. Apartmandan çıkınca cami sağ tarafta kalıyor
Nuriiiiii Biraz gerisindeyiz herhalde , burada dışarı çıksam evi bulamam herhalde:) aşağı tarafındayız büyük ihtimal
Nuriiiiii DiplomaliEvHanimi ben omada çıkmadm:) kaybolacam diye rezil olmayım diye , taşındık taşımalı her yere arabayla gittik, sonra memlekete gittim geldim iyice unuttum :)
DiplomaliEvHanimi Nuriiiiii bn cikmiyom cikasim gelmiyor. Esim aliyo gelio is cikisi ekmk ufk tefek eksik seyleri