MeFa Seydos bence olabilir neden olmasın. Çarşıda oturup Bi çay kahve içilir tanışılır görüşmeye devam etmek isteyen zaten görüşür. Güzel olur diye düşünüyorum 🤗
Seydos MeFa evet ortak bir gün ayarlayabiliriz birbirimize fikir verme amaçlı görüşebiliriz tabi diğer bayanlarda isterse 😊
Htcglgnaksy Nrtn pülümüre gelicem ben yakın sayılırız yine . Pülümür’de hastane olmadığı için en yakın Erzincan’a gelicez kar yolları kapatabiliyormuş çok korkuyorum 20+4 üz şuan tam kışın ortasında gelicem tedirginim
Nuriiiiii DiplomaliEvHanimi tren garından tarafıyız :) canm bişey sorabilir miyim Sevil kiremitliden memnun değil miyidin
DiplomaliEvHanimi Nuriiiiii a bizim evin hemen caprazi 😂 yok canim tam detaya girmiyo ustun koru ha kotu demicem ama inan inanc her cm karesine kadar onceleyen bi doktormus 🙂