gokhangozde bende saçımı ve makyajımı yapıp gitmiştim ama ağlamama rağmen savaştan çıkmış gibiydi suratım ,o halımden eser yoktu 😬 hatta ıkınmaktan mı nefessiz kalmaktan mı bilmiyorum suratımda kırmızı kırmızı lekeler cıkmıştı bian kalıcı sanmıştım kan sıçradı sanmıştım komple yüzüme 😬 elimi yüzümü yıkım dedim cıkmadı
Normal doğum yaptim bende en iyisi Doğumdan sonra yapmak 😬