gokhangozde ben normalde sadece göz makyajı yapan biriyim asla cildime fondöten,pudra vs şeyler asla kullanmıyorum doğuma yakın ipek kirpik düşünüyorum sadece benim ilk doğumum normaldi oje sildirdiler şimdi ikinci de büyük ihtimalle sezeryan olacak ondada yasakmış uzun tırnak dahi istemiyorlar