Bende İpek kirpik yaptırıcam. Geçen yaz da yaptırmıştım çok memnun kalmıştım. Normalde de makyaj yapan biriyim zaten, doğum şeklim ne olursa olsun bebişimi bakımlı karşılamak isterim. İnşallah her şey istediğim gibi olur da plânladığımız süreci yaşarız.