ikranurkutay Totanseyma benimkide çok küçük pazartesi 5 haftalık olcak inşallah bende şifasını görürüm canım sağlıkla al kucağına bebişini🤍🤲🏻
Havva122 Bende dün kullanmaya başladım ağızdan. kahverengi lekelenme olmuştu bir gün sürdü , doktor tok karna iki tanesini üst üste kullanmamı söyledi dogrumudur bilemedim 🤷🏻♀️
ikranurkutay Havva122 canım bana sabah akşam çitil gibi kullanmamı söyledi daha etkili oluyormuş bende ilk defa kullanıyorum
Ftmbyzt ikranurkutay ben hamileliğimin sonuna kadar kullandım ağız yoluyla ama kullanırken travazol kremde kullandım çünkü aşırı mantar yapıyor o vajinadan alınınca haberin olsun aşkım
eylulmihrasmom ikranurkutay stres yapma hiç bol bol dinlen bebişinle keyfini çıkar sürecin 8.haftamda öyle büyük bir kanama yaşadım ki kocaman bir pıhtı düşürdüm bebek düşüyor sandım bacaklarımdan aşağıya kanlar süzüldü hemde aşırı çok ama bebeğim iyiydi ve bana tutundu sende içini ferah tut🥰
ikranurkutay eylulmihrasmom tamam canım inşallah rabbim bebeğini size bağışlasın inşallah 🤲🏻🥰 dinlenmeye gayret ediyorum bu süreci bı atlatsaydim 😊
Zeykan eylulmihrasmom Allahım sag saglım kucagına al bebişini benimde 13. Haftada oldu en son 6 haftalıkken olmuştu şimdi baya açık çok kan geldi doktor kanama alanı göremedi progestanada alerjim oldugundan igne yapıyorlar umarım kanamam geçer şuan kahverengi lekelenme gibi olmaya başladı biraz tortulu korkuyorum bebegim gayet iyiymiş ama neden oldu bilmiyorum