ikranurkutay ilgihazaal inşallah canım rabbim şifa versin sizede ben ilkkez kullanıyorum inşallah bendede etkisi olur 🤲🏻🥰
ikranurkutay Srp37 yani sürekli dinlenmemmi gerekiyor geçmiş olsun sizede Allah şifa versin inşallah 🤲🏻🥰
Sibella__ ikranurkutay vajinadan daha etkili ve yan etkisi de olmuyor bana ilk görüşümden itibaren verdi eşim aşağıda diye İnsallah faydası oluyordur zararı olmadı elbette ki
ikranurkutay Sibella__ inşallah canım çok geçmiş olsun ben daha çok yeni pazartesi 5 haftalık olcak kese gözükmedi daha
Sibella__ ikranurkutay olur öyle endişelenme yerleşirken oluyor insan adetim mi bağlıyor diye şüpheye bile düşüyor hatta düzenli kullan iyi gelecektir Allah ın da izniyle çok geçmiş olsun
elif-asil ikranurkutay vajinal yoldan almak daha etkili… Ağızdan yan etkisi çok fazla uyku yapması… Sersemletmesi halisünasyon a kadar…
melek65 Ben 1 hafta önce gittim bebeğin kesesi büyükmüş suyu fazlaymış progestan ve bebek aspirini verdi ama ağızdan alıyorum içtikten sonra başım dönüyor tansiyonum düşüyor çok kötü oluyorum
ikranurkutay melek65 doktorunu ara istersen vajinal yolla al canım vajinal yolla alınınca çok fazla yan etki olmuyormuş
ArzuZ ikranurkutay ben hapını kullanıyorum ama lekelenmem vs hiç yokken kullanmaya başladım hiç olmadı şimdiye kadar ama yan etkisi çok fazla içtikten bir iki saat sonra baş dönmesi el titremesi uyku sersem gibi oluyorum
ikranurkutay ArzuZ inşallah şifasını görürsün canım benim bu ikinci lekelenme oldu ilkinde normal dedi tekrar aradım ilaç yazdı inşallah şifası olur🤲🏻🤍
Totanseyma ikranurkutay ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum daha 32 ye kadar da kullanmaya devam edecem
ikranurkutay Totanseyma benimkide çok küçük pazartesi 5 haftalık olcak inşallah bende şifasını görürüm canım sağlıkla al kucağına bebişini🤍🤲🏻
Mervosssse ikranurkutay Ben kullandım aşırı derecede memnun kaldım. 1 ay kadar fitil olarak attım erken doğum riskim vardi. Şimdi çok şükür 36.haftamıza gireceğiz. Şifa olsun size de