Aclik ve tokluk şekerinizin değerleri kac çıkıyor ölçenler yazabilir mi? Bende daha çok tokluk sekeri yüksek çıkıyor o da 145 148 falan ama herzaman yüksek değil 120lerde de çıktığı oluyor bu 140in üstünde çıkanlar çok mu tehlikeli olur böyle çıkınca sonuç moralim bozuluyor ister istemez