Mugecim nasıl gidiyor canım ya ben sürekli soru soruyorum sana 🙈Ama merak ettim , Ayşe hanım ultrson fotosu veriyormuydu sana.
Biz en az dört kere gittim muayeneye bir kere renkli verdi sadece. Hiç çıktı vermiyor. Sorduğumda bebeğin tamamını alamıyorum o yüzden dedi. Ama arkadaşlarım hep aliyorlarmis.
Birde hiç yonlendirmiyor, herşeyi ben soruyorum hoşuma gitmiyor bu pek. Devlet hastahanesinde gibi hissediyorum 😔 Ben şunu yap bunu yap doğum kolaylaşır veya sırt üstü yatma su zamandan sonra vs. Gibi şeyleri onun demesini beklerdim.