Mugecim canım ya çok sağol .
Demek bir ay oldunuz , masallah bebise ❤
Bizimde 37. Hafta yarın doluyor 38'e giriyor , kontorl yarın ama gelecek hafta yaparım çatı muayenesini dedi
Bende ocağın ilk haftası gelir herhalde diyorum bekletmez inşallah , bende güzel haberi veririm ,sana happykidsten devam ederiZ😍
Ben soru soruyorum da sonra çıkınca çok mu sordum diye sıkılıyorum arada o da biraz tavsiye verse iyi olurdu 🙈
Ama dediğin gibi sıkıcı bir kadında değil sorulani cevaplıyor. Bende telden not yazıp soruyorum.
Arkadaşlardan fotoğraf alanlar varmış o yüzden bende üstüne düşünüyordum da bizimki niye vermiyor diye düşündüm , yoksa sağlık olsa yeter tabiki.
Tabi renkli baktığında çıktı verse hiç fena olmaz, aldığımızı da TV nin kenarına aştık bakıp duruyoruz😀