Mugecim Kızlar öncelikle herkesin kandili mübarek olsun♥️ Ben yarın sabah 9/9.30 arası doğuma giricm. Çatı darlığı ve özellikle yüksek tansiyon sebebi ile spinal tercihli sezeryan olacağm. Bazen ne kdr çok isterseniz isteyin istediğiniz, düşlediğiniz olmayabiliyor. Ama üzülmeyin her şey bebeklerimizin sağlığı için. Benim gibi zorunlu sezeryan olacak arkadaşlar özellikle sizler güçlü olun💪🏻 Allah kimseye sağlık sıkıntısı vermesin. Hepinize hangi doğum şekli hayırlı ise öyle olsun. Dualarınızı Allah’ın bu Müge kuluna eksik etmeyin😊 Ben de akşam ve doğuma girmeden hepinize dualarımı edecğm. Biraz toparlanınca belki güzel bir doğum hikayesi de yazabilirim🎈 Allah herkese sağlık,sıhhat nasip etsin yavrularınızı sağlıkla kucaklayın tabii ben de inşallah🤲🏼😊
Faziletttt Mugecim amin inşallah canım Rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah bende Çarşamba günü girecem sezeryana
aysess Mugecim Amin inşallah canım, inşallah yarın bu saatlerde bebisim kollarında olur sağlıkla : ) Mübarek günün hatrina Allah kolaylık versin 🙏🙏 Sonrasında güzel bir doğum hikayesiyle geri donmen dileğiyle
Merope Allah sizin ve bebeginizin yardimcisi olsun, sag salim kavusun yavrunuza insallah.. Herkesin Kandili Mubarek olsun.
Mugecim Merope çok sağ olun ♥️ aysess zaman daralıyor 🙈 hayırlısıyla gelsin biz hazırız, darısı size 🌸inşallah güzel,pozitif geçen bir doğum olur😊💪🏻
Mugecim aysess canım her şey yolunda ama ben fırsat bulup giremiyorum buraya ya da herhangi bir yere. Arayanlara bile günler sonra dönebiliyorum. Bir de bebeğin yanında telefon kullanmayınca haliyle aklıma gelmiyor. Yazcm sözde ama bi türlü nasip olmadı bakalım 😊♥️
aysess Mugecim Gözün aydın canım Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin, iyi olmanıza sevindim , olsun bebisinle ilgilen bol bol 👶😄 Fırsat bulduğunda yazarsın zaten merak ettim bir sorayım dedim🌼😄
Mugecim aysess dün doğumumu yazayım dedim daha çok hikaye şeklinde değil de doğumda yaşadıklarım ve süreci bilgi niteliğinde olsun diye.. Öyle uzun yazdım ki sonra yanlışlıkla okeylemek yerine sildim sonrasında da tekrar yazmaya üşendim🙈🙈 sanırım yazmicm💆🏻♀️ O kdr özenle yazmıştm silmem her şeyi mahvetti😂
aysess Mugecim haklısın canım belki dört beş hafta sonra gelecek, kalan gunlerin tadını çıkaralım bakalım ❤😄
aysess Mugecim yaaa çok sinir bozucu 😐 Ben cok merak ediyorum ama belki sonra tekrardan heveslenirsin az da olsa yaz birseyler😊 Nasılsınız bebisle
Mugecim aysess emme problemimiz vardı benim göğüs ucumdan ötürü onu aşmaya çalışıyoduk sanırım başardık. Çok şükür 🤲🏼 Yazabilirim ama fırsat da bulamıyormş insan. Doğum yapar yapmaz yazsaydım keşke ama o zmn da yenisin yazamıyosn. Du bakalım Allah büyük😂😂😘