Mineberat naneliseker_ ilk 277 idi 2 gun sonra 650 idi doktor gayet guzel dedi yarinda kesesine bakicaz insaallah
Emine_ylmaz63 naneliseker_ 10 nisan adet tarihiydi 15 mayısta gittim Begüm bişey görünmüyor dedi diğer gün gel Altan muayene edelim gitmedim olsaydı 9 mayısta adetim di
Deletedmom_50 Emine_ylmaz63 bide balım boş gebelik keseden anlaşılmıyor kese oluyo içinde çocuk olmuyo benim ilk gebelik o şekilde kesem vardı içinde çocuk olusmamisti
Deletedmom_50 Emine_ylmaz63 kesen gözükür canim ama kalp atışı ile bebek gözükmez ozmb daha erken kese için gidebilirsin
Deletedmom_50 Emine_ylmaz63 canim normal gebelik gibi yukseliyo boş gebelik çok farklı bisey dış gebelikte yükselme artış pek olmuyo
Deletedmom_50 naneliseker_ ay canim onun yüzünden ilk bebeğimi kaybetmissim ama hayırlısı yiyecek ekmeği içecek suyu yokmuş o çocuğumun
Deletedmom_50 naneliseker_ evet gittiğinde küçükmüş şuan tam zamanı git ve gör bebeğinin kesesini ve burda beta ile belli olmuyo haftası kaç haftalik olduğu usg de belli oluyo canim
Deletedmom_50 naneliseker_ kız sen iyi erken başlamışsın ben hamile olduğumu öğrendiğimde kan tahlili verdiğimde aynı gün kesemizi de gördük öyle başladım 4.5 haftalik iken
naneliseker_ Deletedmom_50 evet aci ama gerçek. Bende 2 kayıp yaşadım keske erken verseydim o genetik testi
Deletedmom_50 naneliseker_ vallaha doktorum sagolsun beni yönlendirdi kan pıhtılaşma olabilir test ver dedi öylelikle verdim iyiki söylemiş Allah razı olsun doktorundan