naneliseker_ geçmiş olsun canım haklısın doğrudur tabi ama kafanda yokken oluyor sende bilirsin o yüzden akışına bırak dediğim gibi kimseyede söyleme dua et hayırlı sağlıklı evlatlar nasip et rabbim diye beslenmene kendine dikkat et ağır işler yapmamaya çalış ilk aylar sonrası Allah kerim her şey vaktini bekler hakkında hayırlısı olsun inşAllah 🥰🙏