Zekiye45- Selam kızlar benimde nasipse Aralık şuanda 8+1 haftalıkım rabbim kucağımıza sağ Salim almayı nasip etsin inşallah 🥰
Nursena2023 Ummuhanakyuz İlk gittiğimde 5+5 günlük idi 2 hafta sonra çağırdı . 12 Mayısta gitmiştim o zaman da 7+6 dedi. 4 hafta sonra gel dedi en son 🙂
Bircan67 Bizimde 31 aralık gözüküyor 😀 yeni yıla hastanede giricez galiba tarih değişmezse sağlıcakla gelsin minişler
Nursena2023 Ben çok merak ediyorum cinsiyeti ya , iki tane oğlum var . Bakalım bu sefer ne olacak hayırlı sağlıklı olsun öncelikle ama insan yine de merak ediyor