Baturalpinannesi Honeyss bizimde 21 Aralık gözüküyor ama sezeryan olduğu için sanırım saha erken olur hayirla hepimiz sağlıklı sıhhatli kavuşalim inşallah 🤲🥰
Deletedmom_103 Nursena2023 00 itibariyle tam 11 haftalık oluyoruz galiba 14 aralıkta olacak ama değişebilir bu durum 💝
Nursena2023 Hepiniz hoşgeldiniz maşallah 😍 Hayırla sağlıkla doğsun inşaallah minnoşlar. Ben kendimi tanıtayım. 30 yaşındayım 3. Gebeliğim 2 tane oğlum var. Ankara’da yaşıyorum 😊
Merve171214 Nursena2023 Kasım sonu aralık başı olacak sanırım net bir tarih yok 11+1 günlüğüz ilk doğumum sezaryendı bakalım ne zamana denk gelecek 😊
Nursena2023 Baturalpinannesi Evet sezaryende daha erken alıyorlar sanırım. Benimde 23 Aralık görünüyor. 😊