hzlsfa Mrv-vrm ben muayeneye 100 tl veriyorum tahliller eklenince 300 oluyor her ay kan tahlili mutlaka yapılıyor değerlere bakılıyor
hzlsfa Zeliha66 doktor folik asit verdi ben kullanmadım şimdi kan hapı ve Demir için damlama verdi hapı kullanıyorum damlama kullanmıyorum 🙈
Zeliha66 hzlsfa tahlillerde mutlaka kansızlık gömüstür canım. Benimde düsüse gecmis kanim kullanmaya basla artik dedi. Dogumdan sonrada 3 ay kullanmistim
hzlsfa Zeliha66 hayır doktora her gitmemde herşey normal gayet iyi diyor tarama testini dedi yaptırmak istersen yaptır diye yaptırdım oda güzel çıktı dedi
Zeliha66 hzlsfa zaten 24 ile 28 hafta arasinda yapiliyo. Her gebe yaptirmak isterse yaptiriyo tahlil gibi bisey
Zynp19 Kızlar bende 26+6günlük hamileyim başından beri Sabri laçine gidiyorum 1sefer devlete gittim özgür Koçak doktor iyi ama hemşiresi gıcık zaten doğumumuda kesinlikle Sabri beyde yapcam Allah'ın izniyle çok iyi bi doktor hakkıyla yapıyo bende normal istiyorum inşallah normal olur