Zeliha66 işte kesinlikle öyle birşey kabul etmem benim ilk 1.5 aylık hamiyim kanamam oldu biraz akşam saat 8.9 gibi hastane ye gittim hemen kadın Doğum katına gönderdiler beni çıktım bu hemşeri geldi o ilgilenecek anlattım olayı bana çıkart pedine bakıyım dedi bende pet falan koymamıştım çok kanamam yoktu ama hemen gitmiştim bana git ped koyda gel o zaman kanına bakıyım DİE yolladı beni hemen doktoru arattım telefonla artık o telefonda ilgilenmişti