hzlsfa Zynp19 hiç bilmiyorum ama zaten özellikle de konuşacam onu doktorla çünkü gerçekten çok önemli birşey bu orda en üst düzeyde ilgi alaka olması lazım
Zynp19 hzlsfa aynen bencede kimi çok alakalı ilgili benim ilk bebeğim 9haftalıkken karnımda öldü kürtaj oldum ozaman bana denk gelen ebe ve hemşireler çok ilgiliydi inşallah doğumdada öyleler denk gelir
hzlsfa Doktorumdan Çok memnunum bir çok negatif olayı onun sayesinde pozitife çeviriyorum Zaten sekreteri Arkadaşım çok çok iyi benm için 😇