Aysunh Nurcankarakaya hayır hiç bilmiyordum canım doktorum dedi ben halen yukarıda falan sanıyordum çünkü çok hareketli
GulUmut Kizlar ne siklikta gidiyosunuz doktora? Ben mesela 28de gitdim en son, simdi yarin 30 oluyorum randevum var yine, doktorum 2 haftada bi gel dedi bana 🤷🏻♀️ Sanki cok sık gidiyorum
EbruAA GulUmut biraz sık sanki. BEn 29+6 da gittim 34 te geldedi 34 ten sonra 2 haftada bir e dönücez dedi riskli Bir Gebeliğiniz mi var
HacerGk Aysunh biz de seninle aynıyız hafta da günde :) 1450 gr 39 cm olmuşuz Doğum pozisyonuna girmişiz
Meyland Aysunh ben 31 haftalıkken gitmiştim. 1720 gr dı. Kafası yukardaydı hala. 34 e kadar döner dedi ama bakalım🙏🏻Çokta korkuyorum. Duygularım çok karışık🤗
deletedmom6295 Aysunh tam aynı günde benimkimde doğum pozisyonu almıştı ve 1400 gramdı. 32. haftada makat gelişe dönmüştü ve 1700 gram olmuştu. doğuma kadar daha çok pozisyon değiştirir bu sıpalar 😀
ozlemkrts Toplumcubirisi memnundum ama doğum ve muayene fiyatlarından dolayı değiştirmek zorunda kaldım
YagizAsyaMom Aysunh 30 haftada 1705 gram 42 cm di bakalım haftaya çarşamba muaynemiz var kaç gram olduk şu an 32+2 günlüğüz 🙆♀️
Tuos2306 Aysunh en son 32 de gittim geçen hafta. 2 kiloydu ve 45 cm boyuydu:) bu kilolarıda gördük çok şükür :) Benimkide 30 da dogum pozisyonu almıştı. Snra sormadm birdaha :)
Hasretimmm Aysunh 29 +4 te 1500 dedi kilosuna doktorumuz 31+1 iz bugun randevumuz iki hafta sonra insallah
Tuos2306 Aysunh valla özellikle bilerek yaptıgım bişi yok canım. Ama en başından beri hiç aksatmadan hersabah sütümü yumurtamı ve kaşar peynirimi hiç ihmal etmem. Hatta kşarı fazla tüketiyorum çok severim çnkü. Ve mutlaka yogurt ayran tüketirim. Özellikle değil ama sevdiğim şeyler zaten. 30 lu haftalara kadar kilosu hep öndeydi. 30 dan snra normale döndü sanırım genetik faktörler işin içine giriyormuş. Böyle yani canım :) ama sonradan duydumki kaşar peyniri kilo aldırıyomuş bebeğe öyle diyolar yani nekdr doğrudur bilemem
Oyakubra Aysunh valla bişi yemiyorum özellikle çünkü hala kusuyorum ben ama kefir çok içiyodum ben kefir,muzikaşar peynir,cici bebe kılo yaparmış bebeğe
Oznurboluzun Aysunh hergun 1 tane muz ve kasar yiyorum gerçekten de aldırıyor galiba doktorum bir tik fazla kilosu ama ıyi dedi
Yildizim Aysunh ekstra bir şey yapmıyorum açıkçası mesela hamilelik boyunca hiç yumurta yemedim, muz sevmem hiç yemedim, normal kahvaltı ve öğünlerimi yaptım. Günlük bir kase yoğurt, akşam yatmadan önce bir bardak süt, ve günlük ceviz tüketiyorum.
Mgyldrmzclk Maşallah hepinizin bebişlerinin kilosu boyu gayet iyi ☺️ benim kızım da 28. Haftada 1075 gr dı şuan 30+1 iz bakalım ne kadar aldı 🤔 Oğluma hamileyken doktorum hep minyon bi bebek olacak demişti oğluma kızımda aynı gidiyo 😅
Oznurboluzun Aysunh ayy insalah yaa ben ori olursa zor olur diye düşünüyorum ama nasip inşallah her türlü kolay doğum yaparız ♥️