Tuos2306 Aysunh valla özellikle bilerek yaptıgım bişi yok canım. Ama en başından beri hiç aksatmadan hersabah sütümü yumurtamı ve kaşar peynirimi hiç ihmal etmem. Hatta kşarı fazla tüketiyorum çok severim çnkü. Ve mutlaka yogurt ayran tüketirim. Özellikle değil ama sevdiğim şeyler zaten. 30 lu haftalara kadar kilosu hep öndeydi. 30 dan snra normale döndü sanırım genetik faktörler işin içine giriyormuş. Böyle yani canım :) ama sonradan duydumki kaşar peyniri kilo aldırıyomuş bebeğe öyle diyolar yani nekdr doğrudur bilemem
Yildizim Aysunh ekstra bir şey yapmıyorum açıkçası mesela hamilelik boyunca hiç yumurta yemedim, muz sevmem hiç yemedim, normal kahvaltı ve öğünlerimi yaptım. Günlük bir kase yoğurt, akşam yatmadan önce bir bardak süt, ve günlük ceviz tüketiyorum.
Aydemir Bugün gittik bizde kontrole. 1700 gram ve 42 cm benim oğlum, 31 olduk. Hamileliğimin başından beri başı aşağıdaydı, doğum pozisyonunda normal doğum gözüküyor dedi doktorum. Zaten serklaj olmuştum. Kafası baya aşağıdaymıi 37de dikiş alınacak zatn kısa sürede doğum gerçekleşir dedi. Tecrübeli annelerden bilgi alabilir miyim. Normal doğum sonrası çabuk toparlanabildiler mi, hep normal isteyen ben korkuyorum şimdi 🙄
Senos Aysunh bende Çarşamba günü gideceğim tam 30.haftada bakalım bizimki ne halde 👼🏻 Benim 26.haftada Doğum pozisyonundaydı ama hala çok küçük olduğu için daha kaç kez pozisyon değiştirir bebeğin demişti 🤔🤔
Oyakubra Aysunh valla bişi yemiyorum özellikle çünkü hala kusuyorum ben ama kefir çok içiyodum ben kefir,muzikaşar peynir,cici bebe kılo yaparmış bebeğe