Elifmom aslaa azarlamaz çok tatlı naif birisi gidin lütfen beklemeyin hiç, necati hoca’dan dahaa ilgili burçin hanım ( Necâti bey asla kötü değil çok iyidir her soruya cevap verir doç. Zaten kendisi öğretim görevlisi ) ama çok yoğun olduğundan fazla ilgisi olmuyor malesef ama bilgisine çok güveniyorum bebeği çok güzel inceliyor ultrasonda.
Bende bir kez gittim burçin hanıma çok memnun kaldım