Bet1 bencede cok ilginc benim 3 bebegim bu 2 cocugumu hacettepe hastanesinde dogum yaptim herseyi ile ilgileniyorlardi bu defa yine gittim ama cihazlari cok eski ve cok pislesmisti hastane keske oraya devam etseydim dedim bugunki muameleden sonra arkadasim dogum katinda ebe fatma hocanin kesinlikle cok iyi dedigi icin iki kere gittim ama kesinlikle ilgilenmiyor vitamin bile yazmadi bende tereddutte kaldigim icin size sordum yoksa diger hamileliklerimde baslamistim