Valla bütün doktorlar insan yerine koyup düzgün konuşmuyorlar hatta bebeğin ekrandaki halini bile görmüyorum sus pus asistana bazı kavramlar yazidirp direk odadan çıkarıyorlar ama bugün ulaş çali hocaya gittim gayet memnun kaldım bebekle ilgili boy kilo herşeyi söyledi gayet iyiydi hemen baktı nstye yolladı sonuç sırası aldım asla bekletmeden direk içeri alıp baktı yolladi