Senayuzuntas Zelalzelal benim oğlumda aynı 5 yaşında dha cinsiyet ögrenmeden yağmur olsun dedi yagmur yanına hüma yada ada düşünüyorum bnde
Mrvsmt -Pinar bende zeynep koyacağım 32 haftalık olduk yanına kısa bir isim arayışındayım ama hala bulamadım galiba tek zeynep kalacak
-Pinar Mrvsmt benim eşim iki isme karşı tek olmasını istedi erkek olsaydı o koyacaktı ben rahmetli çocukluk arkadaşımin adını koydum Allah rahmet eylesin
Brn_cnn Pinar_yildiz06 ilk hamileliğimden eğer kız olursa melina koyarım diyordum oğlum oldu 😂 şimdi kızım olacak ama derin ismi de hoş gelmeye başladı acaba derin mi melina mi karar veremiyorum
Sere Ginger_ ilk kez benden başka birinin cemre koymak istediğini görüyorum forumda ☺️ ben de bahar cemre koyucam nasip olursa ☺️
Ginger_ Sere cemre ismini ben daha önce paylaştım bana burda çoğu kişi anlamından dolayı (kor,ateş ) iyi değil dedi kaynanam bile sorun etti ama ben baharın müjdecisi anlamıyla kullanmak istiyorum Allah isteyen herkese nasip etsin 🧿🧿🌸
Sere Ginger_ aynen aynısını duydum ben de ama sizin mantığınızdan dolayı cemre ismini çok istedim zaten bu yüzden diğer adını da Bahar koyacağız ☺️