Yenibirannee Pinar_yildiz06 ilk kizimin ismi Elisa Elif Kizima Zeynep Alya koyacağız kismet olursa 🥰🥰🥰
Mrvegngr Benim için ismin anlamı önemliydi. Kişilerin isimlerinin anlamlarını taşıdığını düşünüyorum. Bu yüzden Bilge koyacağım. Sağlıkla gelsin inşallah 🌸
burcudemirr Pinar_yildiz06 ay benim doğumda 30 eylül gözüküyor ama hala karar veremedik bir türlü zormuş gerçekten seçenek çok belkide o yüzden zoe geliyor bekliyim bende burda🤣
1mucize Pinar_yildiz06 9 ay düşünmek yetmedi bize bide doğduktan 2 gün sonrada düşünmeye devam ettik 😂 artık 3. Gün isminin Şevval olmasına karar verdik ve koyduk😌
Zelalzelal Pinar_yildiz06 benim kızım 4 yaşında kız kardeşine kendi ismini bıraktı Zeynep olsun dedi ve Zeynep kaldı beni de isim telaşından kurtardı 🙂
Senayuzuntas Zelalzelal benim oğlumda aynı 5 yaşında dha cinsiyet ögrenmeden yağmur olsun dedi yagmur yanına hüma yada ada düşünüyorum bnde