Sere Ginger_ aynen aynısını duydum ben de ama sizin mantığınızdan dolayı cemre ismini çok istedim zaten bu yüzden diğer adını da Bahar koyacağız ☺️
Merve_vrl Bizim de kızımız olacak nasipse “Su” koyacağız ama önüne veya arkasına belki farklı isim düşünebiliriz🌸💞
Oznur_1625 Bende düşünüyorum benimde kızım olucak. Hoşuma giden bi kaç isim var bunlarıda düşünebilirsiniz bende daha tam karar veremedim. Mesela Minel Vera Miray ada Henna Vera gbi
umutkaplidunyam Pinar_yildiz06 Ayla koyucam ay parçası gibi olsun istiyorum en büyük hayalimdi bi kızım olması rabbim nasip etti 🥰
-Pinar Mrvsmt benim eşim iki isme karşı tek olmasını istedi erkek olsaydı o koyacaktı ben rahmetli çocukluk arkadaşımin adını koydum Allah rahmet eylesin