1996snl sanırım sma olması için her iki tarafında taşıyıcı olması gerekiyor o yüzden erkek negatif çıkarsa kadına yapmıyorlar eğer erkek taşıyıcı çıkarsa kadından da alınıyor kan. Sağlık ocağından sma testi yaptırmak istiyoruz demiştik, özellikle bir adı var mı bilmiyorum