sulekzl sonuç için zaten doktor arıyormuş sizin sonuç daha çıkmamış olabilir mi acaba. Benim de eşim Şubat ayında verdi 2 aya çıkar dedi doktor zaten pozitif çıkarsa bizzat ben arayacağım sizi seni de kan almak için cagiracagiz dedi negatif çıkarsa herhangi bir gün muayeneye geldiğinizde de öğrenebilirsiniz dedi. Bende geçenlerde gittim dedim sonuç negatif herhalde arayan soran yok dedim sistemden baktı yok daha sonucu çıkmamış ocakta bile kan verenlerin sonuçları gelmemiş daha 2-3 ayı bulabilir yine sonuçların çıkması dedi 😑