2017 de evlendim. Evlendiğim dönemde zorunlu değildi. Çocuk düşünmedik bi süre, o yüzden sürekli korunduk. Çocuk düşündüğümüz dönemde sağlık ocağından test verdik, 4-5 ay çıkmadı sonuç, test sonucu çıkana kadar da korunduk, ne olur ne olmaz diye. Test sonucu negatif çıkınca ancak rahatladık.
Günümüzde böyle bir imkan varken, sağlık ocaklarında bu ücretsiz yapılabiliyorken neden insanların yaptırmadığını gerçekten anlayamıyorum. Ya ben çok pimpirikliyim ya insanlar çok rahat.