Bizde bebek istiyorduk 1 sene olmadı. Sonra kontrole gidelim dedik eşimle. İkimizde muayene olduk. Bi sorun çıkmadı. Bende hafif bir akıntı vardı onun için fitil verdi kullandım. Sonra karşısına aldı doktor konuştu. Önce sma testi verin, beslenmene dikkat et stresten etkilenme vs. Çok memnun kaldım kendisinden. Testte 1,5 ay sonra temiz çıktı ve o gün hamile olduğumu öğrendim. En büyük şükür sebeplerimden biri bu. Daha öncesinde de doktora gittiğimde bi problem yok diyip gönderdi. SMA vs bahsetmedi bile bizde nerden bilelim. İki gittiğim doktorda Farklı devlet hastanesi doktoruydu. O bilgi veren doktordan Allah razı olsun. Bilinçlenmiş olduk en azından. Ne olacağı hiç belli olmaz çünkü.