Feyzaclk sulekzl biz de aynı durumdayız hekim aramazsak negatiftir dediği için geri aramadık ama tekrar sonucun peşine düşcem
mervee19_ Feyzaclk e nabizdan girip bakabilirsiniz eğer bı sıkıntı çıkarsa mutlaka sizinle iletişime geçiyorlar bı sıkıntı çıkmazsa aranıyorlsr e nabizda yazuyor ama taşıyıcılığı saptandı yada saptanmadı diye güzel düşünelim güzel şeyler olsun inşallah
Feyzaclk Sadebikahveee şimdi de yaptırabilirsiniz eşiniz kan verebilir takipli olduğunuz doktor varsa erken cıkar
ilkmommylikheyecani Aynı şekilde biz eşimle ekim ayında evlendik eşime sma testi yapıldı taşıyıcılığı yok diye bana yapmadılar ama ya bende birşey çıkarsa diye korkuyorum şuan
Feyzaclk ilkmommylikheyecani çıksa bile korkmayın iki tarafta taşıyıcı olursa hastalık olma ihtimali oluyor🙏🏽
ilkmommylikheyecani Feyzaclk Çok şükür, Allah hepimizin bebeklerini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 💕
mervee19_ Feyzaclk bende şuanda 8 aylık hamileyim ve kan testi verirken sadece eşimden istediler sma taşıyıcılığı saptanmadı diyor e nabız baktığımızda benden istemediler inşallah bı sıkıntı çıkmaz Rabbim herkesin bebeğine sağlık versin kimseyi evladiyla imtihan etmesin
Feyzaclk mervee19_ eşinizde çıkmadıysa sizde çıkmasının bir anlamı olmuyor zaten içiniz rahat olsun🤲🏻🙏🏽
mervee19_ sulekzl kuzenimde sıkıntı çıkmıştı kan testi pozitif çıkmış aramışlar eşimde sma taşıyıcılığı saptanmadı diyor sonuça e nabizdan bakın içinizi rahat tutun Allah’ın izniyle hiçbirsey olmaz