Biz erken öğrenmenin heyecanıyla 10 gün kontrol süresi içinde gidiyorduk sürekli. 😁 çok heyecandan duramıyorsanız gidin. Ama beklerim derseniz 6. Haftaya kadar bekleyin. Ha bir de eklemek isterim ki beta ile gebelik haftası hesaplanmaz, son adet tarihine göre hesaplanır. Bunu bilgi olarak söylemek istedim. 🌸