naneliseker_ keseyi görmeden hap kullandım, keseyi görünce iğneye başladım. İğneyi akşam, hapı sabah alıyorum kuzum. Doktor bana sen kendin bir saat belirle ona göre kullan demişti. Acana sana özellikle bir saat dimi mi söyledi diye merak ettim. Sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah 🤲❤️ İğne çok yakıyor ama :( ve morariyor. Göbekten vuruyorum