Busraakay_26 BEnd edogurmadim da düşük yaptım büyüktü çocuğum doğum diyen bile var bı ay çektim onun ağrısını kivrandiriyodu iki dk var iki dk yok oluyodu varken tam var yokken snaki Hiç ağrın olmamış gibi oluyodu üç gün hastanede yattım sabah akşam yürüdüm yoksa durdurmuyodu