Deletedmom_53 amin kuzum amin çok zor rabbim yokluğunu göstermesin benim 2 kaybım var bir oğlum var birde şimdi biri yolda üstelik iğne kullanıyorum doğuma kadar zor geçiyor 8+1 iz Şuan mesela varya dünden beri kusuyorum ne yesem be içsem çok kötü inşallah sen yaşamazsın yaaa valla hamileliğin en zor kısmı kusma zamanları hala aynıyım da düzelmedim fe yani