Deletedmom_53 😄şimdi kendimi gördüm sende ya. Doktora sormuştum bende bi anormallik mi var,neden bir belirtim yok,midem bulanmıyor şöyle böyle olmuyor diye. Gülmüştü o da. Dua et hep böyle geçsin demişti. Bazen zorla bir şeylerden tiksinip midemi bulandırmaya çalıştığımı bile hatırlıyorum endişe ediyordum 😂inşallah dua et güzel bir hamilelik nasip olur sana. Kalp atışı için acele etmemeni tavsiye ediyorum . 6.haftadan sonra git daha rahat olacaksın emin ol. Biraz sabret💕😘