Zehraumut Deletedmom_53 alışırsın kuzum seninde mi pıhtılaşman var geçmiş olsun zor zamanlardayız valla cidden herşey çok zor bizim için şuanda ateşim var hastaneye de gidemiyorum napıcam bilmiyorum devlete gitsem olmaz özele gitsem tonla para
Deletedmom_53 Zehraumut 3l 4 5 doktora gösterdim sonucumu. Düşüğe sebep olmaz bu değerler dedi. Pıhtılaşma yok dedi ama 2 düştüğüm var diye bu son gittiğim doktor iğne kullanacaksin dedi. Hayırlısı olsun hakkımızda inşallah
Zehraumut Deletedmom_53 alla alla ne alaka ki pıhtılaşma yoksa iğne kullanmak neyse miniğin için kullan bşrşru olmaz alışırsın ben alıştım göbekten yapıyorsun demi