Kızlar selam💐
19 Mayis’ta 4+2 ’de keseyi minnacik bir şekilde gördük. Haftaya pazartesi gel kalp atışı için dedi doktor.
Haftaya pazartesi yani 29 Mayıs’ta 5+5 oluyorum. Erken değil mi kalp atışı için? Duyamazsam çok stres olurum. Düşüklerim var diye endişeli ve gergin bir şekilde bekliyorum🥲
( Bu arada son regl tarihime göre 6 + 6 olacağım ama doktorun ölçümüne göre 5+5)
Var mı 5.haftada kalp atışını duyan❤️