merhaba kizlar benimde son 20 gun 12 haziran sezaryan günü verildi planli doğum okuduğuma göre bebislerijz masalah cok hateketliymis benim oğlan mi tembel bilemedim tabiki hareketleri var ama ben cok yavas hissediyorum don 2 haftadir hareketleri azaldi ins hersey yolundadir carsamba kontrol var daha bugun hastane cantamizi hazirladik