Nursena0378 23 güne düştük 9. Ay ımıza girdik artık heyecan hat safhada sizde durumlar nasıl benim gibi günü az kalan anneler neler yapıyorsunuz
Nursena0378 Dilaraanl ben korkmuyorum ya kendimi öyle avutuyorum korkucak birşey yok diye diye korkmuyorum artık herhalde 😂 beynim öyle kabullenmiş
Nursena0378 Gizem2325 bence son çare sezeryan düşünün normal doğum daha kolay ve sizin için çok rahat olur çevremde çok normal doğum yapan var herkes memnun
Gizem2325 Nursena0378 ayy büyük konuşmayayım mümkün değil yapamam tırnağım kırılsa 10 gün yataktan çıkmayan bi yapıya sahibim acı eşiğim çok düşük 😂
Nursena0378 Gizem2325 benim ablam da öyle biliyor musunuz çok tatlı canı vardır iki oğlu var sezeryanla doğurdu canının kıymetini yine bildi yani 😂
Nursena0378 beyzanurk2502 bende bende çok istiyorum merak ediyorum artık hareketlerini çok sert hissediyorum kuvvetlendiler sanırım
Nursena0378 Zozanayd Amin İnşAllah benim de oğlum olucak Allah nasip ederse isim olarak Göktuğ Emin düşündük siz karar verdiniz mi
beyzanurk2502 Nursena0378 evet daha sert hareket ediyorlar artık 😅 birde bazen karnımı çok sert hissediyorum kasılıyor arada
Gizem2325 Zozanayd benimde erken henüz konuşmak için diyor ama insan kendisini biliyor biraz da yapamam yani şimdi gel doğurtucam dese ona bile tamamım hiç acıya dayanamıyorum yalandan başım ağrısa yatak döşek oluyorum zaten çok zor geçen bi hamilelik oldu
Nursena0378 Gizem2325 Rabbim yardımcımız olsun bol dua edelim başka elimizden birşey gelmiyor maalesef
Zozanayd Gizem2325 Aynıyız desen benimde çok zor geçiyor benim hala mide bulantılarım devam ediyor ne yiyorsam kusuyorm
Nursena0378 beyzanurk2502 bu ara bende öyle arada toplanıyor bazen küt küt vuruyor içerde birşeyler yapıyorlar ama ben çok merak ediyorum acaba nasıl kime benziyor diye