Nursena0378 Salcalimakarna kız niye korkuyorsunuz ya ben anlamadım gitti benim bilmediğim bir şey mi var acaba doğum esnasında 😊🤭
Salcalimakarna Nursena0378 ay bilmem ilk doğum olucak bilinmemezlik korkusu var işte nolucak nasıl olucak ama heyecan daha çok 😍
Nursena0378 Sanie en güzeli valla bende öyleyim hiç doğumu aklıma getirmiyorum bı an önce kucağıma almayı düşünüyorum hep 🥺🥰
4bebeannesi Benimde son 23 bakalım artık ne zaman canı gelmek isterse, kolay doğumlar diliyoruk herkese😍🤗
Nursena0378 4bebeannesi Amin İnşAllah Hayırlısı ile gelsinler ben perşembe günü 37 haftalık oluyorum doktora gidicem bakalım ne diyecek muayene edicek mi heyecan var
Hilalttk16 Nursena0378 maşallah bayağı azalmış 😄😄benimde son 30 diyor uygulama 😄 zor geçiyor son zamanlar 😅😅 bol kasılmalı, bel sırt ağrılı..
Nursena0378 Hilalttk16 bel ve sırt ağrısı çok zor oluyor ben ilk zamanlar çok çektim şuan rahatım ama ayaklarım şişmeye başladı benim de
Hilalttk16 Nursena0378 o da çok zor benimde ellerim şişiyor ve uyuşuyor 🥺🥴 annelerin hakkı ödenmez diye boşuna demiyolar 😂😂
Nursena0378 Hilalttk16 evet insan anne olmadan anlayamazmis cidden annelerin hakkı asla ödenmezmis 🥺💕
Yldzhra Son 29 benim daha çantam falan hiç hazır değil çok rahatım ya bu hamileliğimde sanki doğurmuycam içimde kalcak 😂
Nursena0378 Yldzhra kiiiiz nasıl duruyorsun çanta hazırlamadan ilk olmasa da diğer gebeliktede bu kadar geç kalmam herhalde yine hazırlarım iyi durabiliyorsun MaşaAllah