Ayseoztrk Devaa allah razı olsun canım benim🙏 Biraz zor geçti ama atlattım çok şükür normal doğum oldu hastaneden çıktık evimize bile geçtik :)
Ayseoztrk Deniz34 4 dikişim var son anda bebek yırttı biraz o zorluyor. Anne olmak dünyanın en güzel duygusuymuş ☺️🙏 2 gündür ayaklarım balon gibi şiş yürüyemiyorum sende böyle bir sıkıntı oldu mu ?
ozgeya Dilekaraslan2018 ince uzun bir aparat var onu sokuyorlar içeri hafif bastırıyorlar akmaya başlıyor hemen zaten
Deniz34 Ayseoztrk oldu hemde baya şişmişti bol su iç pansumanlarını düzgün yap geçiyor benim dikişlerim acımıyor şuan sadece ipleri duruyor kanamamda bitti sayılır su iç bedenindeki ödemi atar şuan kalmadı o şişlikler bende😊 26 gün oldu Doğum yapalı ama bebeğim çok gazlı😓 çok uğraştırıyor doktor 40 ında görüşelim dedi mi? Bebek mi yırttı yoksa özlem hanım kendi kesimi açti genelde kesili Doğum yaptırıyor o doktor vajina girişinden makatın çaprazına doğru 4 dikiş var benim bu da kesiden kaynaklı yani doktor kesti
Ceydadefne1 Ayseoztrk ay evet bendede aynisi var ne acilma ne bisy gelme hic bisy yok ama bugun surekli agri cekiyorum bende mi gitsem 7 dka da bir belki 10 dka da bir geliyo 🤰
fatmff Ceydadefne1 Ya bende de aynısı var sabahı nasıl bekliycem bilmiyorum tam düzenli de değil ama baya ağrıyor kasilmalar başlayınca. Sabaha kadar gecmezse bende gitmeyi düşünüyorum
fatmff Ceydadefne1 Benim tam 36 haftalık ama cumartesi günü doktora gittiğimde gelişimini tamamlamış fiziki olarak ve plesentayla alakalı bi şey söyledi ne demek dedim yani doğum yakın dedi ama ne demek istedi tam anlamadım bende. Cumartesi akşamdan beri de düzensiz sancılarım var ağrılı oluyor 5 dakikada bire düşerse gel dedi
fatmff Ceydadefne1 Benimde zaten o yüzden uyuyamiyorum 😔 sabaha devam ederse giderim bi yalancı sanciysa da ben nasıl sabredicem bilmiyorum çok açıyor sancı girince
BuseTrkhan fatmff kızlar Benimde kaşıklarımda var agrı iğne batar gibi şiddetli bel agrım var ne yapayım bilmiyorum 😬🤦🏻♀️
BuseTrkhan fatmff sertleşiyor 10 dk bir 33+3 günlük birde benim 😌😬☺️🙏 üşüttüm mü yalancı sancı mı bilmiyorum