Ayseoztrk Devaa hala aynı canım sancılarım şimdi lavaboya gittim hafif pembemsi kan geldi normal midir acaba
ozgeya Ayseoztrk alttan muayeneden sonra renkli akıntı gelmesi normal,kanlı bile gelebilir merak etme
Ayseoztrk parasetamoll çok uykusuzdum uzanayım dedim ama yatamıyorum duş iyi gelir mi ? Bir de lavaboya gittim pembemsi kan geldi azcık
ozgeya Ayseoztrk benim de ilk muayenede açıklığım çıkmıştı iki gün boyunca geldi akıntı.ılık bir duş al,sancıyı ve açılmayı etkiliyor.
Gamzez Ayseoztrk çok sevindim hayırlı olsun normal doğum mu oldu 😊 ben yine gece sancılarla uyandım darısı başıma 🙏🏻
reinamm Efe39 ssvd mi😱😱😱 bende ssvd adayıyım kuzum. Maaşallah Allah bana da nasip etsin. Hangi şehirdesin
Ayseoztrk reinamm saol canım benim:) biraz uzun sürdü sancılarla filan ama çok şükür bebişimle iyiyiz şimdi 🙏☺️
Ayseoztrk Gamzez normal oldu canım benim, şimdi çok şükür iyiyiz sancılarım uzun saatler sürdüğü için güçsüz düştüm birazcık. Darısı sana inşallah 🙏☺️☺️
Deniz34 Ayseoztrk hayırlı olsun çok sevindim normal yaptığına takip esiyordum seni ne zaman Doğum olacak diye nasıl geçti Doğumun özlem hanım yardımcı olmuştur bebeğin kaç kilo doğdu
Ayseoztrk Deniz34 benim biraz zor geçti canım ya sancıyla yatışım yapıldı gece 12 de sancılarım 80-100 hep o aralarda ama açılmam sadece 1 cm di. Sabah 9 a kadar çektim çok kötüydü sonra özlem hanım suyumu patlattı açılmam 4 cm oldu epidural yapalım kaldıramıycaksın dedi. 12.30 da da oğluşum doğdu çok şükür 🙏 bebeğim 3120 gr doğdu 😍
Ayseoztrk Devaa allah razı olsun canım benim🙏 Biraz zor geçti ama atlattım çok şükür normal doğum oldu hastaneden çıktık evimize bile geçtik :)
Nes-serhan Ayseoztrk işaret gelmek zorunda değil canım idrar ne durumda çıkıyormusun belinde agrı varmı
Fatmagvn Efe39 ssvd mi yaptınız çok sevindim ben de istiyorum inşallah bana ve tüm isteyenlere nasip olur, nerde yaptınız hangi şehir ve hastane, nasıl bir duygu, ben de bekliyorum heyecanla bakalım ne olacak 🙄🙇