Ayseoztrk oldu hemde baya şişmişti bol su iç pansumanlarını düzgün yap geçiyor benim dikişlerim acımıyor şuan sadece ipleri duruyor kanamamda bitti sayılır su iç bedenindeki ödemi atar şuan kalmadı o şişlikler bende😊 26 gün oldu Doğum yapalı ama bebeğim çok gazlı😓 çok uğraştırıyor doktor 40 ında görüşelim dedi mi? Bebek mi yırttı yoksa özlem hanım kendi kesimi açti genelde kesili Doğum yaptırıyor o doktor vajina girişinden makatın çaprazına doğru 4 dikiş var benim bu da kesiden kaynaklı yani doktor kesti