Ayseoztrk sancı şeklinde girip çıkıyorsa ve dinlenince geçmiyorsa doğum sancıdır.canım benim hastane uzak olduğu için 5 dakikada bire düştüğünde gittik hastaneye ve 8 cm olmuştu açıklığım.üstelik ne suyum gelmişti ne de sancılarım öyle aman aman değildi normaldi.biraz daha geç kalsaymışım evde doğurcakmışım☺️ Eğer birşeyler normal seyrinden farklıysa bence git hastaneye,Allah korusun hastanede vakit geçirmemek için beklerken başka şeyler olmasın.