Ayseoztrk aynı öyle başladı sancım ishal olursun ağrır ya, gece 4-5 gibi 1 saat de arttı birden daha da fenalaşmadan hastaneye gittik. 6.30 da girdim 3-4 cm açılman var dediler doktorumu çağırttım 7.30 geldi maşallah suphanallah 8.50 de doğdu.
2. çocuğum SSVD olarak, hiç bir ağrı kesici alınmadan.
hazırlan derim ben, bol sanş!