guzellik123 cnm tahlillerde kan değerlerimde sıkıntı vardı , doktora sordum ama suan kullanmana gerek yok dedi . Gebe kaldığında değerlendiririz dedi ama , ben tekrar gebelik istediğim için kullandım . Zararı olduğunu düşünmüyorum . Çünkü ben kayıptan sonra zor toparladım, cinsiyet öğrendim kıyafet aldım filan, hemen bir çare aradım kendimce. Şimdi gebeliğim gidişatına göre değerlerime bakıck doktor, keseyi gördükten sonra duruma göre de iğne ve ilaç kullanmamı isteyecektir. Amin cnm tşk ederim , seninde kısa zamanda yeri dolsun inşallah 🤲