Aysenur222 önce ilaç verdiler düşük yaptım . Sonra kürtaja aldılar . Doktor 2 ay dedi ama bazı doktorları dinliyorum hemen ilk adet sonrası hamile kalabilirsin yazıyordu . Hatta hemen kalmk daha kolay oluyormuş galiba . Bende hiç beklemek istemiyorum hemen tabiki öncelikle sağlıkla yeri dolsun istiyrum