guzellik123 geçmiş olsn cnm 🤲😔 bende 13+1 de kaybettim ne hissettiğini çok iyi anlıyorum zor bir süreç ama geçecek sabır , sakın isyan etme . Benimde kalbi durmuştu hiç anlamadım ama son 3 gün sol tarafıma sızı giriyordu doktora gittim . Gittiğimde kalbi durmuştu . Hastaneye yatış yapıldı , ilaçla düşük yaptırdılar haftasından dolayı. Şimdi 3 ay geçti tekrar gebe kaldım , genimde pıhtılaşma varmış . Sende kürtaj dan sonra kendini topladığın ilk an , genetik tıptan randevu al , testlerini yaptır. Allah yardımcın olsun , üzülme rabbim yerini doldurur inşallah 🙏🏼 🤲