Zumzumi23- canım günaydın ❣️ bende hep erik yiyodum hala da yiyorum 20. +5 günlük olduk Allah’ın izniyle çiğ köfteyi limonlayip gece 3 te bile kalkıp yediğim oldu 😂hep eski tuzlu şeyler canım istedi daha çok ..tatlıyı çok nadir yiyorum ama kızımız olacak Allah’ın izniyle ❣️🥰 pek bence alakası yok cinsiyetin tatlı eksiyle hurafe bunlar